11 juni 2024

Tonnie Bliek neemt afscheid van gemeenteraad

Tijdens de raadsvergadering van 11 juni 2024 heeft raadslid Tonnie Bliek afscheid genomen als gemeenteraadslid van Reimerswaal. Tonnie was sinds april 2020 raadslid namens de SGP fractie.

Ter gelegenheid van het afscheid werd hij toegesproken door burgemeester van Egmond. De burgemeester memoreerde een aantal bijzondere en opvallende momenten tijdens de periode van zijn raadslidmaatschap, zoals de aangenomen amendementen in zijn allereerste bijdrage over de APV, zijn financiële kennis en inzet in de accountantscommissie en zijn gediciplineerd voorzitterschap.

Na de toespraak van de burgemeester sprak ook Tonnie Bliek zijn dank uit aan alle raadsleden, het college, de bodes en zijn gezin. Hij sloot af met een wens voor alle aanwezigen: 'Zoek eerst het koninkrijk van God'.

De zetel van Tonnie Bliek zal worden ingenomen door Jan de Jager uit Yerseke. Hij zal dinsdag 18 juni D.V. geinstalleerd worden.