PR commissie

De PR commissie van SGP Reimerswaal is actief om de boodschap van SGP Reimerswaal onder de aandacht te brengen van zoveel mogelijk inwoners.

Nieuwsbrieven, artikelen op de website, bijeenkomsten, advertenties of een magazine, de PR commissie neemt het allemaal op zich. De leden van de commissie komt regelmatig bij elkaar om te zorgen dat SGP Reimerswaal zichtbaar blijft. Ook campagnes voor de gemeenteraadsverkiezingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de PR commissie.

De PR commissie draagt ook zorgt voor de uitgave 'Een vaste Koers'. Deze uitgave wordt twee keer per jaar huis-aan-huis in de gemeente Reimerswaal verspreid. Om deze uitgave mogelijk te maken plaatsen we advertenties van ondernemers. Wanneer u de uitgave wilt steunen en interesse heeft in een advertentie kunt u contact opnemen met prcommissie@sgp-reimerswaal.nl.

Wilt u op een andere manier bijdragen aan het werk van de PR commissie? Dat kan door een gift over te maken naar: NL83RABO0328107948 t.n.v. SGP-Info Reimerswaal.

Heeft u interesse om lid te worden van de PR commissie? Neem dan contact met ons op via prcommissie@sgp-reimerswaal.nl.

De SGP valt onder de ANBI-regeling. Giften van bedrijven en particulieren zijn daarom aftrekbaar voor de belasting.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.