Buurtbus

Mobiliteit is voor de inwoners van de kleine kernen in de gemeente Reimerswaal erg belangrijk. Daarvoor is o.a. de Buurtbus beschikbaar. SGP Reimerswaal stimuleert het inzetten van de Buurtbus voor lokaal vervoer en heeft daarbij veel waardering voor alle vrijwilligers die zich daar steeds weer belangeloos voor inzetten. Naast het blijven rijden van de Buurtbus is het ook belangrijk dat de inwoners gestimuleerd worden er gebruik van te maken. Want het rondrijden van een ‘lege’ Buurtbus tussen de dorpen is zeker niet het doel van de Buurtbus en ook niet leuk voor de vrijwilligers. Dus jong en oud, maak er gebruik van. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.