Financiën

De basis voor het realiseren van allerlei zaken voor onze burgers en ondernemers, is een stabiele financiële huishouding. Zoals elke burger en elke onderneming in Reimerswaal zelf de financiën op orde moet hebben en houden, zo moet ook een gemeente dat doen. De financiën moeten op orde blijven, een gemeente heeft daar een voorbeeldfunctie in. De jaarlijkse begroting is daarbij een belangrijk uitgangspunt. SGP Reimerswaal staat steeds positief maar ook kritisch tegenover de jaarlijkse begroting. Daar waar in de loop van het begrotingsjaar overschrijdingen plaatsvinden, is SGP Reimerswaal voorstander van om dat binnen dat betreffende aandachtsgebied ook op te lossen door bezuinigingen binnen dat aandachtsgebied. Daar waar een positief resultaat op de begroting ontstaat is SGP Reimerswaal er groot voorstander van om dat niet op voorhand te gaan besteden, maar te zorgen voor voldoende financiële buffers om evt. tegenslagen op te kunnen vangen als dat nodig zou zijn.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.