Kruispunt Oude Rijksweg - Zuidweg

Dit deel van de Oude Rijksweg behoort weliswaar tot de bebouwde kom van Krabbendijke met een snelheidslimiet van 50 kilometer, maar de drukke kruising wordt vaak met (veel) te hoge snelheid gepasseerd. De situatie van de weg nodigt daar eerlijk gezegd ook toe uit. Hierdoor is er vaak sprake van gevaarlijke situaties en vrij regelmatig gebeuren er ook ongelukken. Vanuit het oogpunt van verkeersveiligheid, met name ook voor overstekende scholieren, bepleiten wij zo spoedig mogelijke aanpassing van de weg waardoor de snelheid, met name op de kruising, teruggedrongen wordt.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.