Subsidies

Als SGP Reimerswaal staan wij voor een kleine overheid die zich terughoudend opstelt bij het verstrekken van subsidies. Wij willen mensen stimuleren zelf activiteiten te ondernemen en te financieren zonder direct naar de overheid te kijken. Daar zijn gelukkig veel voorbeelden van. Mensen die zich organiseren binnen verenigingen, kerken en andere organisaties en daarmee een belangrijke bijdrage leveren aan de samenleving.
Daarnaast kunnen we door terughoudend te zijn bij het verstrekken van subsidies de lasten (bijv. OZB) voor onze inwoners zo laag mogelijk houden.
Als subsidie echt nodig is moet het in verhouding staan tot de omvang van de doelgroep en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.