Toerisme

SGP Reimerswaal denkt bij toerisme vooral aan het promoten van de specifieke kenmerken van onze gemeente, bijv. de mossel- en oestersector in Yerseke. Deze sector heeft gezorgd voor bekendheid van het dorp Yerseke, maar zorgt ook voor veel werkgelegenheid in Reimerswaal. Het is daarom belangrijk om deze sector te promoten. SGP Reimerswaal wil bij de ontwikkeling van het toerisme de mossel en oester centraal stellen, gericht op educatie en beleving van deze unieke producten uit Yerseke. Bij ontwikkeling van het toerisme willen we verdere aantasting van de zondagsrust tegengaan.

Maar Reimerswaal is niet alleen Yerseke. We zetten ook in op goede fiets- en wandelroutes door heel de gemeente, waar educatie en natuurbeleving centraal staan. Kleinschalige initiatieven voor bijv. rustpunten voor fietsers en minicampings in het buitengebied treden we positief tegemoet.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.